1. שלום אורח, אם זהו ביקורך הראשון בפורום, עליך להירשם בכדי לכתוב הודעות ולהגיב.
    הסר התראה
  2. מומלץ לשלב סרטונים רלוונטיים מיוטיוב בהודעות, מה שיגרום להטמעת הדיון שלכם במערכת המלצות הוידאו במגזין
    הסר התראה
  3. פורום קנאביס מיועד לכל דוברי העברית בעולם, למטופלי קנאביס רפואי ברישיון ולאלו המעוניינים במידע תיאורטי וידע כללי
    הסר התראה

האסיד המודרני אל מולו של באץ' איכותי ברמת הטוהר כמו של הופמן

הנושא בפורום 'פסיכדליה למתחילים' פורסם ע"י Velasquez112, ‏26/12/23.

  1. Velasquez112

    Velasquez112 חבר חדש

    הצטרף:
    ‏26/12/23
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    שלום, אני רואה שהנושא יחסית נדוש כשמתבוננים בכרטיסיה של השאלות לאורך השנים, אך אני מרגיש שיש נושא שלא הובהר עד קיצו בנושא האסיד שנמכר היום ע'' י כיוון טוב בטלגרם אל מולו של אסיד של עד שנת 2000, מהם ההבדלים? האם התחושה במטריקס אחרת? ואם כן אז באילו מובנים? האם האופוריה הגופנית בהופמן מרגישה יותר אורגנית? אני חייב לומר שהאסיד של היום גם נותן הימצאות בטלפורטינג ובמין יכולת של ברות השגה שמועצמת ע''י הלך מחשבה אינטגרלי, אז באיזו קונסטלציה עבד ההופמן של פעם אם מישהו יודע, האם רק בצורה יותר מוגברת וחדל? או שבנוסף על מוגברותה של ההשפעה ישנה גם הבנה תפיסתית שהרגישה אורגנית ומקודשת יותר במלא מישורים אחרים מלבד החוזק של תחושת ההתמוססות?
     
  2. kingstar

    kingstar קנאביסט

    הצטרף:
    ‏3/9/14
    הודעות:
    553
    לייקים:
    156
    צריך לנסות כדי להסביר, המשפחות לפעמים דומות ושמשפיעים על רצפטורים זהים אך בנקודות מעט שונות וכד', ולכן זה מסתכם בהבדל עצום. בכל מקרה פטריות טובות מניסיון הביאו אותי למקומות הכי מופלאים אבל גם זה עניין של מזל, סטינג, סיטואציה וכד', באמת שאי אפשר לשלוט בסופו של דבר על החוויה.
     
  3. Velasquez112

    Velasquez112 חבר חדש

    הצטרף:
    ‏26/12/23
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    הבדל עצום על ההשפעה? כנראה בגלל היותו של המוח אינסופי, מישהו כבר אמר פה שהאמיתי היה סולל את הדרך בעוד שהמודרני רק מרמז על חלקים ממנה, באמת מעניינים ההופמנים האלו של שנות ה60 וה70, לקיחה של אחד כזה עוררה ככל הנראה הדרכה נשמתית הרבה יותר משמעותית, עם זאת אני חייב לומר בלי קשר שאני נורא מחובר אל האופן המתוחכם שבו סוגי האסיד השונים שניתנים לי בארץ מצליחים לשרוט באופן הייחודי, עם משהו ייסודי דומה בהרגשה אך עם שינויים קטנים שמתבררים כגדולים במהלך ההשפעה וגם לאחריה אבל עדיין אני בטוח שהם שינויים קטנים.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!